Ahoj,
posílám časový rozpis – níže jsou uvedeny předpokládané začátky hraní, zvukovka cca 20-30 min předtím, dle vývoje situace in situ.
pěkný večer a těším se na viděnou
Honza
PS: na místě jsou erární bubny, resp. jejich základ (v majetku Skaláka), erární komba nejsou, ale je případně možno půjčit po domluvě od jiné kapely…
PSS: pro jistotu číslo na mě 602 410 840
FESTIVAL NAPŘÍČ– KONEC LÉTA U SKALÁKA
Skalákův mlýn, Meziříčko u Želetavy
25.–26. srpna 2023
PÁTEK – VELKÁ SCÉNA
18:30 PO PRACOVNÍ DOBĚ (big-beat-alternative / Znojmo)
19:00 LYSSA (progressive-hard rock / Praha)
20:30 OTK (progressive-hard rock / Praha)
22:00 NESBITTS INEQUALIT (progressive-hard rock / Praha)
Pod pódiom skáču pankáči. Ruka s pivom nad hlavou sa trepe v rytme skladby a kvapky zlatého moku, už dávno bez peny, tancujú po hlavách spolutanečníkov.
Ich pohyby už nie sú ako kedysi. Trochu pomalšie, komótnejšie ako pred štyridsiatimi rokmi. Ale VIVAT CHVM znie stále rovnako nadšene chrapľavo ako kedysi.
Trenčianska undergroundová kapela Chór vážskych muzikantov oslávila svojich 40 rokov na pódiách. Začínali ako gymnazisti v roku 1980. Mladí chalani, čo túžili hrať. A hrali. Všelikde a všelijako. Aj pod dohľadom tajných od polície, ktorí si zapisovali nejasné posolstvá neučesanej kapely. Asi ťažko sa im vysvetľovala metafora „osud fekálnych vozov ako poslanie ľudí, naplniť ich cieľ“, či objasniť, prečo v skladbe Mušia politika vykresľujú dôvody nesplnenia plánov päťročnice Tatra Smíchov vozne.
Ich prvý koncert bol základom známeho Gympelrocku v Trenčíne. CHVM sa stalo plodným podhubím, z ktorého postupne vyliezali muzikanti, čo sa uplatnili na slovenskej hudobnej scéne. Kapela Bez ladu a skladu bola takouto plodnicou vypudená do sveta a uchytila sa. Šírením tohto podhubia CHVM vznikli základy pre festival Pohoda v Trenčíne. V podstate, kam sa pozrieme, či skôr, čokoľvek počúvame v rámci trenčianskej muziky, isto nejaké to vlákienko , jemnú spóru, objavíme, ktorá vedie k podhubiu CHVM. Sú presiaknutí všade. Stali sa živnou pôdou pre množstvo úspešných hudobných projektov, materskou kašičkou, na ktorej odrástli mladí muzikanti a neskôr aj ich deti. Toto ich plodné podhubie sa stalo základom ich nesmrteľnosti.
No, bohužiaľ, chlapci z CHVM nie sú nesmrteľní. Štyridsať rokov je veľká časť života. Boli spolu pri všetkom, čo sa im dialo. Dobré, aj zlé. Popri tom stále hrali. Prichádzali, odchádzali. A hrali. Bojovali s chorobami a hrali. Ani smrť ich nezastavila. Keď pred rokom zomrel skvelý Julko Berith, mladý, krásny a nadaný človek, zakladajúci člen kapely, bolo to, akoby CHVM na okamih niekto zastavil v televízore. Pauza smrti. Ale Julo, alias JéBé s humorom jemu vlastným chytil ovládač od telky a chalanov zasa pustil. A oni hrali na jeho počesť, zaňho, aj s ním, tak ako som ich ešte nikdy doteraz hrať nepočula. Julo dával totiž z druhej strany telky pozor, aby to zas niekde „neposrali.“ A v hlavnej časti ich skladby Peklo, ktorú mal tak rád a kde text napísala moja maličkosť, si strúhol svoje gitarové sólo, tak ako vždy. Je to o tom, že niektorí ľudia sú si architektom vlastného pekla a dvere z neho si môžu otvoril len sami. Julo prežíval peklo ťažkej choroby a dvere z neho mu otvorila smrť. No jeho odkaz, že život sa má žiť, tu zostal. Julo vytesal svoju nesmrteľnosť do hudobného podhubia trenčianskej muziky.
Keď Mišo Kaščák spieval s kapelou na jeho počesť pesničku Blázon je kráľ, Julo stál s nimi na pódiu. Vždy tam bude. Rovnako ako ďalší zakladajúci člen kapely Ľuboš Dzúrik.
Ľuboš sedel na vozíku pod pódiom. Prikvačila ho tam ťažká diagnóza. Ako jeho fyzioterapeut viem, aká veľmi ťažká. No celý čas spieval s kapelou všetky texty. Prsty mu mimovoľne hrali, akoby naozaj držal v ruke gitaru. Občas mu myklo kútikom, keď to chalani trochu „posrali“, ale iba dvakrát. Jeho pohľad objímal každého, kto bol v sále. Bez Ľuboša by tu totiž nebol nikto. On je ten, z ktorého sa odvíjajú všetky tie nitky a šíria podhubie trenčianskej muziky do sveta. Cenu Radiohead Awards 2021 za celoživotné zásluhy si plným právom zaslúžil.
Na okamih v sále trenčianskeho Piano klubu akoby zhasli svetlá. Keď sa znovu rozsvietili, pankáči ešte stále s pivom v ruke krstili hlavy iných pankáčov. No ich pohyby boli svieže a divoké. Na pódiu stáli mladí chalani. V čiernych oblekoch, úzkych kravatách, bielych ponožkách a tmavých okuliaroch. Práve hrali Kravský pôrod a JéBé ako vždy uletel vo svojom „guličkovom“ sóle. Blonďavá Ľubošova hlava sa skláňala nad basovou gitarou, aby lepšie počul celkový zvuk kapely na pódiu. Mireček už prešľapoval pred mikrofónom. A saxofonista Kokry, no ten ešte len zápasil s váhou saxofónu, ktorý zatiaľ prerástol len o pár centimetrov. To ešte nevie, že časom bude saxofón neoddeliteľnou súčasťou jeho duše a na pódiu sa spoja v taký celok, že zaplnia spoločnou silnou emóciou aj srdcia poslucháčov do poslednej škáročky.
Títo mladučkí chlapci ešte netušili, že o štyridsať rokov bude všetko inak. Vlastne, všetko nie. Tie ich muzikantské duše smrdia stále rovnakou láskou, vášňou, aj nadšením ako vtedy. Tak aj dnes. A naveky CHVM. Amen.
Chór vážskych muzikantov (CHVM) oslavil v roce 2020 už čtyřicáté narozeniny a tak určitě není přehnané mluvit o nestorech slovenské alternativy. Pomáhali mnohým mladším (Bez ladu a skladu počínaje, Karpatskými chrbáty nekonče) před rokem 89 si užili svoje i s StB. První léta po pádu komunismu přinesla útlum. Druhým vrcholem CHVM byly roky 2005 – 2010, kdy nahráli v krátkém sledu tři alba.
30 let na scéně oslavili společným koncertem s slavnými The Stranglers na Pohodě 2010. Kapela mimořádným způsobem ovlivnila alternativní scénu na Slovensku.
Balet Československého rozhlasu vznikl v Brně, v roce 2015. Na svých třech albem zachycují svůj vztah k Franku Zappovi, King Crimson nebo Plastic People of The Universe. Za sedm let a více než stovce odehraných vystoupení patří už k jistotám tuzemského undergroundu a ozdobám místní podzemní a psychedelické scény.
A jak říkají sami: „Jsme transevropské sdružení anonymních Umělců. Každá chvála je předem nedostatečná. Jen je nutné na nás někam zajít. Protože: Kdo neviděl neuvěří, kdo viděl, nezapomene…“
Neošúchany zjav slovenskej alternatívy a undergroundu, kapela Otras z Čadce.
vydala v roku 2021 svoje svojpomocne vydané CD s príznačným názvom Kysucký Postindustriál (1997/98) za producentskej pomoci Davida Šubíka.
Otras neboli žiadni nováčikovia, títo muzikanti predtým pôsobili v kapele Teória odrazu a , ktorá podľa Mikoláša Chadimu (Extempore, MCH Band) spoluvytvárala základ slovenskej alternatívnej rockovej scény.. Kapela vznikla v roku 1987 ešte pod dočasným názvom Basta Fidli z iniciatívy bratov Jula a Eda Fujakovcov . V roku 1993 sa pozvoľne Teória odrazu rozpadá . V roku 1994 vzniká kapela Otras a funguje až do roku 1998.
Kapela sa obnovila po viac ako 20 rokoch v pôvodnej zostave
Jej dušou je gitarista, spevák a textár Peter „Varso“ Varsavík, Julo Fujak (bicie nástroje), Jožo Hruška (basgitara), David Šubík (klávesy),
Album Kysucký Postindustriál je hudobne nadčasový, váľa sa v bahne českého undergroundu prepleteného s vplyvom kapely Henryho Rollinsa.
V roku 2022 v januári kapela v pôvodnej zostave koncertuje v pražskom klube Kaštan. Tam nahrali desať piesní ktoré v roku 2023 vychádzajú na koncertnom albume s názvom Lajf in Prág. Všetky piesne sú z pôvodného albumu Kysucký Postindustriál,avšak naživo znejú dravejsie, surovejšie a drsnejšie ako štúdiová nahrávka.
Kapela šľape spoľahlivo vďaka Fujakovym vynaliezavým bicím. Varsova miestami psychadelická gitara a ukričaný spev sú nezameniteľné. Čerešničkou a zvukovým osviežením na záve r koncertu v piesni Gerbery r je Chadimov typický saxofón. Kapela Otras navarila v Prahe skvelý alternativno undergroundový guľáš ktorý isto stojí za vypočutie.
Juraj Konečný:
..
Ako sa hovorí, pod lampou je najväčšia tma. Takto sa nám podarilo privítať v trenčianskom kine Hviezda, príp. v klube Lúč vlastne celú nezávislú scénu 80. rokov. Vystúpili v nej Jaromír Nohavica, Pavel Dobeš, Karel Plíhal, Ivan Hoffman, Jakub Noha, Juraj Bindzár, Vladimír Merta, Z kopce, Mňága a Žďorp, Zuzana Homolová, Pepa Nos, Ciment, Vašek Koubek, Vladimír Mišík & ETC, Betula Pendula, Jiří Dědeček, Iva Bittová & Pavel Fajt, Dunaj, Michal Prokop & Framus Five, Masomlejn, Avocado, Betónová záhrada, Karpatské chrbáty, Törr, Citron, Arakain, Vitacit, Babalet, Abraxas a mnohí ďalší.
Samozrejme, dali sme šancu aj domácim: Stonohad, Pavučiny, Musica Poetica, začínajúce undregroundové ikony CHVM (Chór vážskych muzikantov)a BLAS (Bez ladu a skladu), ktorí pomohli vzniku festivalu Gympel Rock na Gymnáziu v Trenčíne, ďalej Home Made, ŠMOX, AB normal, Ajhľa, Hoja Ďuňďa, Ivan Masarik, Dvojité Ž a mnohým ďalším.
Ahoj,
posílám časový rozpis – níže jsou uvedeny předpokládané začátky hraní, zvukovka cca 20-30 min předtím, dle vývoje situace in situ.
pěkný večer a těším se na viděnou
Honza
PS: na místě jsou erární bubny, resp. jejich základ (v majetku Skaláka), erární komba nejsou, ale je případně možno půjčit po domluvě od jiné kapely…
PSS: pro jistotu číslo na mě 602 410 840
FESTIVAL NAPŘÍČ– KONEC LÉTA U SKALÁKA
Skalákův mlýn, Meziříčko u Želetavy
25.–26. srpna 2023
PÁTEK – VELKÁ SCÉNA
18:30 PO PRACOVNÍ DOBĚ (big-beat-alternative / Znojmo)
19:00 LYSSA (progressive-hard rock / Praha)
20:30 OTK (progressive-hard rock / Praha)
22:00 NESBITTS INEQUALIT (progressive-hard rock / Praha)
23:30 CHÓR VÁŽSKYCH MUZIKANTOV (punk-rock-alternative / Trenčín
Oooo..
Foto
Je tu Oblak
Najbližší koncert CHVM
UHERSKY BROD
hráme o 17 00
Dnes
Chvm hra v sobotu 22.7
❤️Už tento piatok začína festival Tužina GRO(O)VE 2023
svoju bránu otvára o 13h
Vstupenky sú dostupné tu : ⬇️
https://tootoot.fm/sk/events/6388da661cfcca02ccf8c0f9?fbclid=IwAR19pxGPzE6o6nam6hWV_WDR-eTlVAsfh53lk9KlKaw4mq8DoDOBnKM-GSI
#objavuj ️️ #zaži
Tu ži na plno! ❤️
Tešíme sa na Vás.
CHVM – smrad čistých duší. Zuzana Cascino
Pod pódiom skáču pankáči. Ruka s pivom nad hlavou sa trepe v rytme skladby a kvapky zlatého moku, už dávno bez peny, tancujú po hlavách spolutanečníkov.
Ich pohyby už nie sú ako kedysi. Trochu pomalšie, komótnejšie ako pred štyridsiatimi rokmi. Ale VIVAT CHVM znie stále rovnako nadšene chrapľavo ako kedysi.
Trenčianska undergroundová kapela Chór vážskych muzikantov oslávila svojich 40 rokov na pódiách. Začínali ako gymnazisti v roku 1980. Mladí chalani, čo túžili hrať. A hrali. Všelikde a všelijako. Aj pod dohľadom tajných od polície, ktorí si zapisovali nejasné posolstvá neučesanej kapely. Asi ťažko sa im vysvetľovala metafora „osud fekálnych vozov ako poslanie ľudí, naplniť ich cieľ“, či objasniť, prečo v skladbe Mušia politika vykresľujú dôvody nesplnenia plánov päťročnice Tatra Smíchov vozne.
Ich prvý koncert bol základom známeho Gympelrocku v Trenčíne. CHVM sa stalo plodným podhubím, z ktorého postupne vyliezali muzikanti, čo sa uplatnili na slovenskej hudobnej scéne. Kapela Bez ladu a skladu bola takouto plodnicou vypudená do sveta a uchytila sa. Šírením tohto podhubia CHVM vznikli základy pre festival Pohoda v Trenčíne. V podstate, kam sa pozrieme, či skôr, čokoľvek počúvame v rámci trenčianskej muziky, isto nejaké to vlákienko , jemnú spóru, objavíme, ktorá vedie k podhubiu CHVM. Sú presiaknutí všade. Stali sa živnou pôdou pre množstvo úspešných hudobných projektov, materskou kašičkou, na ktorej odrástli mladí muzikanti a neskôr aj ich deti. Toto ich plodné podhubie sa stalo základom ich nesmrteľnosti.
No, bohužiaľ, chlapci z CHVM nie sú nesmrteľní. Štyridsať rokov je veľká časť života. Boli spolu pri všetkom, čo sa im dialo. Dobré, aj zlé. Popri tom stále hrali. Prichádzali, odchádzali. A hrali. Bojovali s chorobami a hrali. Ani smrť ich nezastavila. Keď pred rokom zomrel skvelý Julko Berith, mladý, krásny a nadaný človek, zakladajúci člen kapely, bolo to, akoby CHVM na okamih niekto zastavil v televízore. Pauza smrti. Ale Julo, alias JéBé s humorom jemu vlastným chytil ovládač od telky a chalanov zasa pustil. A oni hrali na jeho počesť, zaňho, aj s ním, tak ako som ich ešte nikdy doteraz hrať nepočula. Julo dával totiž z druhej strany telky pozor, aby to zas niekde „neposrali.“ A v hlavnej časti ich skladby Peklo, ktorú mal tak rád a kde text napísala moja maličkosť, si strúhol svoje gitarové sólo, tak ako vždy. Je to o tom, že niektorí ľudia sú si architektom vlastného pekla a dvere z neho si môžu otvoril len sami. Julo prežíval peklo ťažkej choroby a dvere z neho mu otvorila smrť. No jeho odkaz, že život sa má žiť, tu zostal. Julo vytesal svoju nesmrteľnosť do hudobného podhubia trenčianskej muziky.
Keď Mišo Kaščák spieval s kapelou na jeho počesť pesničku Blázon je kráľ, Julo stál s nimi na pódiu. Vždy tam bude. Rovnako ako ďalší zakladajúci člen kapely Ľuboš Dzúrik.
Ľuboš sedel na vozíku pod pódiom. Prikvačila ho tam ťažká diagnóza. Ako jeho fyzioterapeut viem, aká veľmi ťažká. No celý čas spieval s kapelou všetky texty. Prsty mu mimovoľne hrali, akoby naozaj držal v ruke gitaru. Občas mu myklo kútikom, keď to chalani trochu „posrali“, ale iba dvakrát. Jeho pohľad objímal každého, kto bol v sále. Bez Ľuboša by tu totiž nebol nikto. On je ten, z ktorého sa odvíjajú všetky tie nitky a šíria podhubie trenčianskej muziky do sveta. Cenu Radiohead Awards 2021 za celoživotné zásluhy si plným právom zaslúžil.
Na okamih v sále trenčianskeho Piano klubu akoby zhasli svetlá. Keď sa znovu rozsvietili, pankáči ešte stále s pivom v ruke krstili hlavy iných pankáčov. No ich pohyby boli svieže a divoké. Na pódiu stáli mladí chalani. V čiernych oblekoch, úzkych kravatách, bielych ponožkách a tmavých okuliaroch. Práve hrali Kravský pôrod a JéBé ako vždy uletel vo svojom „guličkovom“ sóle. Blonďavá Ľubošova hlava sa skláňala nad basovou gitarou, aby lepšie počul celkový zvuk kapely na pódiu. Mireček už prešľapoval pred mikrofónom. A saxofonista Kokry, no ten ešte len zápasil s váhou saxofónu, ktorý zatiaľ prerástol len o pár centimetrov. To ešte nevie, že časom bude saxofón neoddeliteľnou súčasťou jeho duše a na pódiu sa spoja v taký celok, že zaplnia spoločnou silnou emóciou aj srdcia poslucháčov do poslednej škáročky.
Títo mladučkí chlapci ešte netušili, že o štyridsať rokov bude všetko inak. Vlastne, všetko nie. Tie ich muzikantské duše smrdia stále rovnakou láskou, vášňou, aj nadšením ako vtedy. Tak aj dnes. A naveky CHVM. Amen.
Bbbb
Tu Hrame
Hrame
Tuzina
V Trenčíne
UhKoncert
Aj chvm
nádherné vypočuť si takúto raritku:
https://youtu.be/pRJYN-Rs_xM
Najblizsi koncert
Chór vážskych muzikantov (CHVM) oslavil v roce 2020 už čtyřicáté narozeniny a tak určitě není přehnané mluvit o nestorech slovenské alternativy. Pomáhali mnohým mladším (Bez ladu a skladu počínaje, Karpatskými chrbáty nekonče) před rokem 89 si užili svoje i s StB. První léta po pádu komunismu přinesla útlum. Druhým vrcholem CHVM byly roky 2005 – 2010, kdy nahráli v krátkém sledu tři alba.
30 let na scéně oslavili společným koncertem s slavnými The Stranglers na Pohodě 2010. Kapela mimořádným způsobem ovlivnila alternativní scénu na Slovensku.
Balet Československého rozhlasu vznikl v Brně, v roce 2015. Na svých třech albem zachycují svůj vztah k Franku Zappovi, King Crimson nebo Plastic People of The Universe. Za sedm let a více než stovce odehraných vystoupení patří už k jistotám tuzemského undergroundu a ozdobám místní podzemní a psychedelické scény.
A jak říkají sami: „Jsme transevropské sdružení anonymních Umělců. Každá chvála je předem nedostatečná. Jen je nutné na nás někam zajít. Protože: Kdo neviděl neuvěří, kdo viděl, nezapomene…“
Fukkavica
a zase reedícia:
https://stranglers.tmstor.es/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=WC%2013032023%20-%20Yusuf&utm_medium=email
Neošúchany zjav slovenskej alternatívy a undergroundu, kapela Otras z Čadce.
vydala v roku 2021 svoje svojpomocne vydané CD s príznačným názvom Kysucký Postindustriál (1997/98) za producentskej pomoci Davida Šubíka.
Otras neboli žiadni nováčikovia, títo muzikanti predtým pôsobili v kapele Teória odrazu a , ktorá podľa Mikoláša Chadimu (Extempore, MCH Band) spoluvytvárala základ slovenskej alternatívnej rockovej scény.. Kapela vznikla v roku 1987 ešte pod dočasným názvom Basta Fidli z iniciatívy bratov Jula a Eda Fujakovcov . V roku 1993 sa pozvoľne Teória odrazu rozpadá . V roku 1994 vzniká kapela Otras a funguje až do roku 1998.
Kapela sa obnovila po viac ako 20 rokoch v pôvodnej zostave
Jej dušou je gitarista, spevák a textár Peter „Varso“ Varsavík, Julo Fujak (bicie nástroje), Jožo Hruška (basgitara), David Šubík (klávesy),
Album Kysucký Postindustriál je hudobne nadčasový, váľa sa v bahne českého undergroundu prepleteného s vplyvom kapely Henryho Rollinsa.
V roku 2022 v januári kapela v pôvodnej zostave koncertuje v pražskom klube Kaštan. Tam nahrali desať piesní ktoré v roku 2023 vychádzajú na koncertnom albume s názvom Lajf in Prág. Všetky piesne sú z pôvodného albumu Kysucký Postindustriál,avšak naživo znejú dravejsie, surovejšie a drsnejšie ako štúdiová nahrávka.
Kapela šľape spoľahlivo vďaka Fujakovym vynaliezavým bicím. Varsova miestami psychadelická gitara a ukričaný spev sú nezameniteľné. Čerešničkou a zvukovým osviežením na záve r koncertu v piesni Gerbery r je Chadimov typický saxofón. Kapela Otras navarila v Prahe skvelý alternativno undergroundový guľáš ktorý isto stojí za vypočutie.
Ľuboš Dzurik
Mejla Hlavsa
Jeden z mojich dvoch hudobných vzorov by mal dnes 72
Aj sme si spolu zahrali
Juraj Konečný:
..
Ako sa hovorí, pod lampou je najväčšia tma. Takto sa nám podarilo privítať v trenčianskom kine Hviezda, príp. v klube Lúč vlastne celú nezávislú scénu 80. rokov. Vystúpili v nej Jaromír Nohavica, Pavel Dobeš, Karel Plíhal, Ivan Hoffman, Jakub Noha, Juraj Bindzár, Vladimír Merta, Z kopce, Mňága a Žďorp, Zuzana Homolová, Pepa Nos, Ciment, Vašek Koubek, Vladimír Mišík & ETC, Betula Pendula, Jiří Dědeček, Iva Bittová & Pavel Fajt, Dunaj, Michal Prokop & Framus Five, Masomlejn, Avocado, Betónová záhrada, Karpatské chrbáty, Törr, Citron, Arakain, Vitacit, Babalet, Abraxas a mnohí ďalší.
Samozrejme, dali sme šancu aj domácim: Stonohad, Pavučiny, Musica Poetica, začínajúce undregroundové ikony CHVM (Chór vážskych muzikantov)a BLAS (Bez ladu a skladu), ktorí pomohli vzniku festivalu Gympel Rock na Gymnáziu v Trenčíne, ďalej Home Made, ŠMOX, AB normal, Ajhľa, Hoja Ďuňďa, Ivan Masarik, Dvojité Ž a mnohým ďalším.
Už túto sobotu v Banskej Štiavnici
J.J.Burnell zo Stranglers má dnes 69 rokov. Tak všetko najlepšie. Nech Ti to ešte dlho hrá.
71 rokov
ak by mal niekto záujem…
https://stranglers.tmstor.es/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=Stranglers_/%20Feline%20-%2040th%20Anniversary%20Ltd%20Editio&utm_medium=email
Bomba
https://dennikn.sk/3195152/kto-boli-pachatelia-a-kto-obete-nova-cast-serialu-o-stb-vysvetluje-ako-isli-komunisti-po-pankacoch/?ref=mwat
https://hudba.zoznam.sk/spravy/12-01-2023-byvaly-spevak-sex-pistols-zabojuje-o-postup-do-eurovizie-aj-ked-sa-mu-hnusi/
NA 3sat
zajtra
Sobota, 31.12.2022
05.45 Sting: A Winter´s Night
Durham Cathedral, Durham, Velká Británie (2009) (premiéra)
06.30 Rod Stewart: It Had to Be You
Sony Studios, New York City, USA (2002) (premiéra)
07.15 Carly Simon: A Moonlight Serenade
Queen Mary 2, USA/Velká Británie (2005) (premiéra)
08.00 Neil Diamond: Thank You Australia
Sydney Sports Ground, Sydney, Austrálie (1976) (premiéra)
08.45 Creedence Clearwater Revival: Live at The Royal Albert Hall
Londýn, Velká Británie (1970) (premiéra)
09.30 Supertramp: Live in Paris
Pavillon de Paris, Paříž, Francie (1979) (premiéra)
10.45 Fleetwood Mac: The Dance
Warner Brothers Studios Burbank, Kalifornie, USA (1997) (premiéra)
12.00 a-ha:True North
Svmmehallen Concert Hall, Bod, Norsko (2021) (premiéra)
12.45 Peter Gabriel: Live in Athens
Lycabettus Hill Theatre, Atheny, Řecko (1987) (premiéra)
14.00 Bruce Springsteen: Live in Barcelona
Palau Sant Jordi Arena, Barcelona, Španělsko (2002) (premiéra)
15.00 John Mayer: Where the Light Is
Nokia Theatre L.A., Los Angeles, USA (2007) (premiéra)
15.40 Johannes Oerding: Live am Kalkberg
Bad Segeberg, Německo (2019) (premiéra)
16.40 Queen & Adam Lambert: Summer Sonic – Live in Tokyo
Summer Sonic Festival, Chiba, Marine Stadium, Japonsko (2014) (premiéra)
18.00 Céline Dion: Taking Chances World Tour
TD Garden, Boston, USA a Bell Centre, Montreal; Kanada (2008) (premiéra)
19.15 Sarah Connor: Herz Kraft Werke – Live
Barclaycard Arena, Hamburg, Německo (2019)
20.15 Herbert Grönemeyer: Mensch – Live
Schalke Arena, Gelsenkirchen, Německo (2003) (premiéra)
21.30 The Rolling Stones: Licked Live in NYC
Madison Square Garden, New York, USA (2003) (premiéra)
22.45 AC/DC: Live at Donington
Donington Park, Leicestershire, Velká Británie (1991)
23.45 Jennifer Lopez: Let´s Get Loud
Roberto Clemente Coliseum, San Juan, Puerto Rico (2001) (premiéra)
Neděle, 01.01.2023
00.40 Jamiroquai: Live in Verona
Arena di Verona, Verona, Itálie (2002) (premiéra)
01.40 Foo Fighters: Live at Wembley
Wembley Stadium, Londýn, Velká Británie (2008) (premiéra)
02.40 Oasis: Live at Barrowlands