Ahoj padre,
tady ti posílám odkazy na fotky našeho spřáteleného fotografa z MIKU-LOVE a ještě jednoho festu v Ostravě, kde jsme hráli.
Máš tam samo i CHVM, tak položte oko.
Měj se co nejlépe a pozdravuj kluky, příteli !!! Otto
p.s.: Jestli jsi se koukal na fotky z PODVINÍ, tak jsi viděl, že jsem hrál v triku CHVM a rád!!!!!!!!
Půjčuj! Rozmnožuj! Rozšiřuj!!
Toto heslo provázelo vydavatelskou činnost Petra Cibulky. Petr Cibulka patřil
k signatářům Charty 77 a svoji samizdatovou činnost zahájil v první polovině 70. let. V té
době se začal především soustředit na opisování literárních textů a publikací, avšak jeho
zájem o hudbu ho přes přepis textů undergroundových kapel dostal až do samizdatového
časopisu Jazzová sekce, kde do prostředí undergroundu stále více pronikal. Petr Cibulka
měl v souvislosti se samizdatovým vydáváním a distribucí nosičů a literatury velké
problémy s tehdejším režimem. Celkem pět let strávil v cele od počátku svých činnosti až
do roku 1989. Poprvé se tak stalo v roce 1978, kdy uspořádal domácí koncert Jaroslava
Hutky, Propuštěn byl po třech letech. Uvěznění ho však nijak neodradilo od šíření
zakázané literatury a hudby a svou práci ještě prohloubil. Začal spolupracovat
s placenými i neplacenými písařkami a vytvořil síť výroby a distribuce literárního a
politického samizdatu. Začal také spolupracovat s řadou zvukařů, se kterými duplikoval
nahrávky režimem pronásledovaných či nepodporovaných hudebníků a také hudební
záznamy z tajných koncertů.100 Začal vytvářet tak zcela ojedinělý archiv a širokou síť
nahrávek, které jsou dosud přístupné v archivu Libri Prohibiti. Archiv také rozšířil o
nahrávky tuzemských i zahraničních interpretů, a především folkových písničkářů.
Důležité podotknout, že k šíření zakázané hudby mu sloužily právě kazety, jakožto
dostupné a lehce duplikovatelné médium. Jeho činnost však byla potřetí a naposledy
pozastavena odsouzením v roce 1985, kvůli incidentu v restauraci, za který byl odsouzen
pro trestný čin hanobení národa a rasy. Ve vězení strávil jeden rok a po návratu se
k vydavatelské činnosti opět vrátil. Jeho nabídka magnetofonových pásek a kazet podniku
S. T. C. V (Samizdat Tapes Cassettes and Videos, kde mnohé kazety vydával pod
označením C. A.N. A. S. – Czechoslovak Authentic Non – Commercial Amateur Scene)
čítala přes 500 nahrávek.101 Petr Cibulka se však docela lišil od ostatních samizdatových
vydavatelů, a to především způsobem distribuce a také propagací. Svou nabídku inzeroval
v časopisech Jazzová sekce či Host, a po ukončení činnosti Jazzové sekce, také v Melodii.
Časopisu, který byl režimem podporovaný. I jeho způsob výběru hudebníků a kapel byl
odlišný například od později zmiňovaného labelu Fist Records. Petr Cibulka k této práci
přistupoval spíše pirátsky, nedomáhal se souhlasu či nesouhlasu interpretů, a také
nahrávky nijak neupravoval. Jeho přístup byl spíše politický a odbojový, nežli výběrový
a umělecký. Archiv Libri Prohibiti v současnosti čítá 484 položek katalogu S. T. C. V.
Tyto kazety byly prodávány většinou v původních obalech spolu s artworkem, který
navrhli různí autoři. Dosud se hovoří o třech ilustrátorech: Janek S., Paznecht a TooR.
Z nich se podařilo identifikovat jen Janka S jako Jana Soldána. Ten byl v osmdesátých
letech členem undergroundové komunity v Libině u Uničova. 102
Petr Cibulka distribuoval své nahrávky v Brně i v Praze. Několikrát do měsíce
přejížděl veřejnou dopravou s plnými taškami kazet, knih a dalších zakázaných materiálů.
Své produkty však musel prodávat. Náklady na výrobu byly vysoké, a i přes to, že tímto
upadl v nelibost mnoha kapela a posluchačů, nenechával si podle svého nástupce Mikoláš
Chadimy vůbec nic. Pro Petra Cibulku byl toto jeho vlastní boj s režimem. Jak už je dříve
zmíněno, samizdatovém nahrávání a vydávání hudby se však nevěnoval jenom Petr
Cibulka, ale patřil sem také Mikoláš Chadima, který vydával pod značkou Fist Records
avšak v o dost menším měřítku než Cibulkův podnik S. T. C. V. Důležité je také zmínit,
že kazety a tištěné materiály Petr Cibulka prodával, dále se však šířily zdarma. Vznikala
tak určitá síť, kdy se první kazety stále kopírovaly a dostávaly mezi více lidí.
Festival MikuLOVE nabídne unikátní jednorázovou fúzi Už jsme doma a Hradišťanu
Praha / Mikulov – Už jsme doma a Hradišťan – unikátní společné vystoupení, při kterém dojde k propojení křehkosti a divokosti, folklórní subtilnosti a punkové zběsilosti a nepředvídatelnosti. Toto spojení bude jedinečné, vytvořené pouze pro 20+2. ročník festivalu MikuLOVE, který proběhne 26. a 27. srpna v areálu letního kina v Mikulově.
Hudebníci obou formací zahrají nově zaranžované skladby z repertoáru Už jsme doma i Hradišťanu a to v poměru přibližně půl napůl. Obsazení fúze bude přicházet s různými variacemi: zazní „hradišťanské“ verze písní Už jsme doma v podání samotného Hradišťanu, „užjsmedomácké“ verze Hradišťanu v podání samotných Už jsme doma, ale v různých kombinacích se propojí i jednotliví hudebníci nebo sekce napříč oběma kapelami. Hlavní část programu pak představí oba soubory spojené do jednoho, hrajícího ty či ony skladby společně. Aranží skladeb Už jsme doma se ujme Jiří Pavlica a skladeb Hradišťanu Miroslav Wanek.
„Mohlo by se zdát, že dochází k setkání a propojení dvou zdánlivě odlehlých hudebních těles. Hradišťan se svou láskou k folklórní tradici, jemnými zvuky a často melancholickou náladou. A Už jsme doma, překypující energií a dravostí, punkovou zběsilostí a nepředvídatelností. Obě kapely ale spojuje několik aspektů – odvaha překračovat hranice, včetně těch svých vlastních, vysoká míra profesionality, láska k poezii, smysl pro melodičnost a silná citovost výpovědi,” vysvětluje Miroslav Wanek.
Program druhého ročníku (+20) festivalu MikuLOVE nabídne několik desítek kapel a hudebníků. Vedle Už jsme doma a Hradišťanu jsou dalšími potvrzenými jmény Michal Ambrož & Hudba Praha, Znouzectnost, FLY – Vladimír Václavek trio, Echt!, První Hoře, Sturle Dagsland (Norsko), UZU (Japonsko), Helmutova stříkačka, Vložte kočku, Krásné nové stroje, Iritující pýchora, Čtvrt na smrt, Chór vážských muzikantov, BBP Podzemní orchestr, Velká Potreba (Slovensko), Drtikol, Samčo brat dážďoviek (Slovensko) nebo Choroš.
Akční vstupenky 6+1 zdarma / 10+2 zdarma objednávejte na klub@livermusic.cz.
Dějištěm festivalu se opět stane nově zrekonstruovaný amfiteátr letního kina v Mikulově, přilehlý park a další místa v tomto historickém jihomoravském městě. Návštěvníkům bude k dispozici stanové městečko a veškerý festivalový servis včetně bohatého občerstvení. Areál amfiteátru je bezbariérový.
MikuLOVE navazuje dramaturgií a podtitulem Festival nepopulární hudby na dvacetiletou tradici festivalu Eurotrialog, který do své smrti v roce 2019 pořádal v Mikulově hudebník, promotér, fotograf a dobrá duše alternativní hudby Romek Hanzlík. O dramaturgii se stará Romkův dlouholetý přítel a kolega z kapel FPB a Už jsme doma Miroslav Wanek. Pořadatelství převzali po domluvě s Romkovou životní partnerkou Ladou Kuruczovou jeho přátelé a kolegové Petr Pošvic a Radim Svatoň. Festival dává prostor nekomerční – nemainstreamové hudbě, umělcům ´okrajových´ žánrů, není pouze o zvučných jménech, ale i o mladých talentech. Ve svém názvu má zvýrazněno slovo LOVE (láska) a nejde jen o slovní hříčku – jde o symbolické vyjádření ducha celého festivalu, který je o lásce k hudbě, ale i o lásce mezi lidmi, o toleranci, hledačství, o respektu k ostatním a hlavně o fantazii bez limitů, o nekonečném objevování.
Dvoudenní i jednodenní vstupenky jsou v prodeji v síti GoOut. Ceny: dvoudenní – 1 290 Kč, dvoudenní (sleva pro studenty) – 790 Kč, pátek – 590 Kč, sobota – 790 Kč. Děti do 15 let věku v doprovodu rodičů zdarma. Akční vstupenky 6+1 zdarma / 10+2 zdarma na klub@livermusic.cz.
Original music video for Duchess by The Stranglers released as a single on 10th Aug 1979. Directed by Russell Mulcahy.
TOTO HUDOBNÉ VIDEO BOLO V TEN ISTÝ DEŇ HNEĎ AJ ZAKÁZANÉ – ZA RUHANIE!!!
Koncert
Odpocivaj v pokoji
JET BLACK
Na dennikn.sk je rozhovor s Miškom Kaščákom. Toto je par fotiek z toho
ďalší odišiel do pankového neba:
https://www.cas.sk/clanok/2738243/rokenrolove-nebo-sa-opat-rozrastlo-jeden-z-najlegendarnejsich-gitaristov-65-podlahol-rakovine/
nešťastné:
https://www.topky.sk/cl/100314/2407831/Byvaleho-clena-Red-Hot-Chilli-Peppers—63–nasli-mrtveho–Zabila-ho-nestastna-nahoda-
Ahoj padre,
tady ti posílám odkazy na fotky našeho spřáteleného fotografa z MIKU-LOVE a ještě jednoho festu v Ostravě, kde jsme hráli.
Máš tam samo i CHVM, tak položte oko.
Měj se co nejlépe a pozdravuj kluky, příteli !!! Otto
p.s.: Jestli jsi se koukal na fotky z PODVINÍ, tak jsi viděl, že jsem hrál v triku CHVM a rád!!!!!!!!
https://eu.zonerama.com/miku1/Album/8909008
https://eu.zonerama.com/miku1/Album/8837337
Ufff https://m.youtube.com/watch?v=g-38GX2YQig
R.O.P.
https://m.youtube.com/watch?v=g-38GX2YQig
R.O.P.
Družba Jeste jsme se nedohodli a BBP a CHVM
Chvm mikulov
Rammstein v Trenčíne
Wattie
Už dnes
Půjčuj! Rozmnožuj! Rozšiřuj!!
Toto heslo provázelo vydavatelskou činnost Petra Cibulky. Petr Cibulka patřil
k signatářům Charty 77 a svoji samizdatovou činnost zahájil v první polovině 70. let. V té
době se začal především soustředit na opisování literárních textů a publikací, avšak jeho
zájem o hudbu ho přes přepis textů undergroundových kapel dostal až do samizdatového
časopisu Jazzová sekce, kde do prostředí undergroundu stále více pronikal. Petr Cibulka
měl v souvislosti se samizdatovým vydáváním a distribucí nosičů a literatury velké
problémy s tehdejším režimem. Celkem pět let strávil v cele od počátku svých činnosti až
do roku 1989. Poprvé se tak stalo v roce 1978, kdy uspořádal domácí koncert Jaroslava
Hutky, Propuštěn byl po třech letech. Uvěznění ho však nijak neodradilo od šíření
zakázané literatury a hudby a svou práci ještě prohloubil. Začal spolupracovat
s placenými i neplacenými písařkami a vytvořil síť výroby a distribuce literárního a
politického samizdatu. Začal také spolupracovat s řadou zvukařů, se kterými duplikoval
nahrávky režimem pronásledovaných či nepodporovaných hudebníků a také hudební
záznamy z tajných koncertů.100 Začal vytvářet tak zcela ojedinělý archiv a širokou síť
nahrávek, které jsou dosud přístupné v archivu Libri Prohibiti. Archiv také rozšířil o
nahrávky tuzemských i zahraničních interpretů, a především folkových písničkářů.
Důležité podotknout, že k šíření zakázané hudby mu sloužily právě kazety, jakožto
dostupné a lehce duplikovatelné médium. Jeho činnost však byla potřetí a naposledy
pozastavena odsouzením v roce 1985, kvůli incidentu v restauraci, za který byl odsouzen
pro trestný čin hanobení národa a rasy. Ve vězení strávil jeden rok a po návratu se
k vydavatelské činnosti opět vrátil. Jeho nabídka magnetofonových pásek a kazet podniku
S. T. C. V (Samizdat Tapes Cassettes and Videos, kde mnohé kazety vydával pod
označením C. A.N. A. S. – Czechoslovak Authentic Non – Commercial Amateur Scene)
čítala přes 500 nahrávek.101 Petr Cibulka se však docela lišil od ostatních samizdatových
vydavatelů, a to především způsobem distribuce a také propagací. Svou nabídku inzeroval
v časopisech Jazzová sekce či Host, a po ukončení činnosti Jazzové sekce, také v Melodii.
Časopisu, který byl režimem podporovaný. I jeho způsob výběru hudebníků a kapel byl
odlišný například od později zmiňovaného labelu Fist Records. Petr Cibulka k této práci
přistupoval spíše pirátsky, nedomáhal se souhlasu či nesouhlasu interpretů, a také
nahrávky nijak neupravoval. Jeho přístup byl spíše politický a odbojový, nežli výběrový
a umělecký. Archiv Libri Prohibiti v současnosti čítá 484 položek katalogu S. T. C. V.
Tyto kazety byly prodávány většinou v původních obalech spolu s artworkem, který
navrhli různí autoři. Dosud se hovoří o třech ilustrátorech: Janek S., Paznecht a TooR.
Z nich se podařilo identifikovat jen Janka S jako Jana Soldána. Ten byl v osmdesátých
letech členem undergroundové komunity v Libině u Uničova. 102
Petr Cibulka distribuoval své nahrávky v Brně i v Praze. Několikrát do měsíce
přejížděl veřejnou dopravou s plnými taškami kazet, knih a dalších zakázaných materiálů.
Své produkty však musel prodávat. Náklady na výrobu byly vysoké, a i přes to, že tímto
upadl v nelibost mnoha kapela a posluchačů, nenechával si podle svého nástupce Mikoláš
Chadimy vůbec nic. Pro Petra Cibulku byl toto jeho vlastní boj s režimem. Jak už je dříve
zmíněno, samizdatovém nahrávání a vydávání hudby se však nevěnoval jenom Petr
Cibulka, ale patřil sem také Mikoláš Chadima, který vydával pod značkou Fist Records
avšak v o dost menším měřítku než Cibulkův podnik S. T. C. V. Důležité je také zmínit,
že kazety a tištěné materiály Petr Cibulka prodával, dále se však šířily zdarma. Vznikala
tak určitá síť, kdy se první kazety stále kopírovaly a dostávaly mezi více lidí.
Festival MikuLOVE nabídne unikátní jednorázovou fúzi Už jsme doma a Hradišťanu
Praha / Mikulov – Už jsme doma a Hradišťan – unikátní společné vystoupení, při kterém dojde k propojení křehkosti a divokosti, folklórní subtilnosti a punkové zběsilosti a nepředvídatelnosti. Toto spojení bude jedinečné, vytvořené pouze pro 20+2. ročník festivalu MikuLOVE, který proběhne 26. a 27. srpna v areálu letního kina v Mikulově.
Hudebníci obou formací zahrají nově zaranžované skladby z repertoáru Už jsme doma i Hradišťanu a to v poměru přibližně půl napůl. Obsazení fúze bude přicházet s různými variacemi: zazní „hradišťanské“ verze písní Už jsme doma v podání samotného Hradišťanu, „užjsmedomácké“ verze Hradišťanu v podání samotných Už jsme doma, ale v různých kombinacích se propojí i jednotliví hudebníci nebo sekce napříč oběma kapelami. Hlavní část programu pak představí oba soubory spojené do jednoho, hrajícího ty či ony skladby společně. Aranží skladeb Už jsme doma se ujme Jiří Pavlica a skladeb Hradišťanu Miroslav Wanek.
„Mohlo by se zdát, že dochází k setkání a propojení dvou zdánlivě odlehlých hudebních těles. Hradišťan se svou láskou k folklórní tradici, jemnými zvuky a často melancholickou náladou. A Už jsme doma, překypující energií a dravostí, punkovou zběsilostí a nepředvídatelností. Obě kapely ale spojuje několik aspektů – odvaha překračovat hranice, včetně těch svých vlastních, vysoká míra profesionality, láska k poezii, smysl pro melodičnost a silná citovost výpovědi,” vysvětluje Miroslav Wanek.
Program druhého ročníku (+20) festivalu MikuLOVE nabídne několik desítek kapel a hudebníků. Vedle Už jsme doma a Hradišťanu jsou dalšími potvrzenými jmény Michal Ambrož & Hudba Praha, Znouzectnost, FLY – Vladimír Václavek trio, Echt!, První Hoře, Sturle Dagsland (Norsko), UZU (Japonsko), Helmutova stříkačka, Vložte kočku, Krásné nové stroje, Iritující pýchora, Čtvrt na smrt, Chór vážských muzikantov, BBP Podzemní orchestr, Velká Potreba (Slovensko), Drtikol, Samčo brat dážďoviek (Slovensko) nebo Choroš.
Akční vstupenky 6+1 zdarma / 10+2 zdarma objednávejte na klub@livermusic.cz.
Dějištěm festivalu se opět stane nově zrekonstruovaný amfiteátr letního kina v Mikulově, přilehlý park a další místa v tomto historickém jihomoravském městě. Návštěvníkům bude k dispozici stanové městečko a veškerý festivalový servis včetně bohatého občerstvení. Areál amfiteátru je bezbariérový.
MikuLOVE navazuje dramaturgií a podtitulem Festival nepopulární hudby na dvacetiletou tradici festivalu Eurotrialog, který do své smrti v roce 2019 pořádal v Mikulově hudebník, promotér, fotograf a dobrá duše alternativní hudby Romek Hanzlík. O dramaturgii se stará Romkův dlouholetý přítel a kolega z kapel FPB a Už jsme doma Miroslav Wanek. Pořadatelství převzali po domluvě s Romkovou životní partnerkou Ladou Kuruczovou jeho přátelé a kolegové Petr Pošvic a Radim Svatoň. Festival dává prostor nekomerční – nemainstreamové hudbě, umělcům ´okrajových´ žánrů, není pouze o zvučných jménech, ale i o mladých talentech. Ve svém názvu má zvýrazněno slovo LOVE (láska) a nejde jen o slovní hříčku – jde o symbolické vyjádření ducha celého festivalu, který je o lásce k hudbě, ale i o lásce mezi lidmi, o toleranci, hledačství, o respektu k ostatním a hlavně o fantazii bez limitů, o nekonečném objevování.
Dvoudenní i jednodenní vstupenky jsou v prodeji v síti GoOut. Ceny: dvoudenní – 1 290 Kč, dvoudenní (sleva pro studenty) – 790 Kč, pátek – 590 Kč, sobota – 790 Kč. Děti do 15 let věku v doprovodu rodičů zdarma. Akční vstupenky 6+1 zdarma / 10+2 zdarma na klub@livermusic.cz.
Více informací na http://www.miku-love.cz.
Spolupráce na realizaci: Městský úřad Mikulov, Mikulovská rozvojová organizace, Rádio Beat, Zámek Mikulov.
Festival je realizován za podpory MK ČR, Jihomoravského kraje a Státního fondu kultury ČR.
Více informací, fotografie apod.:
Jiří Sedlák, ArtsMarketing.CZ
Tel.: +420 604 868 914
E-mail: jiri.sedlak@artsmarketing.cz
Original music video for Duchess by The Stranglers released as a single on 10th Aug 1979. Directed by Russell Mulcahy.
TOTO HUDOBNÉ VIDEO BOLO V TEN ISTÝ DEŇ HNEĎ AJ ZAKÁZANÉ – ZA RUHANIE!!!
Original music video for Something Better Change by The Stranglers released as a single on 22nd July 1977.
https://thestranglers.co.uk/something-better-change-straighten-out-single-45th-anniversary/
Original music video for Straighten Out by The Stranglers released as a single on 22nd July 1977.
Dnes o 19 00 Chvm v šenku u Trubice
Farská ulica Trenčín
Chvm Boskovice
Jeste jsme se nedohodli Boskovice
Pohodá
Boskovice chvm
M mmmm Miškovi Kasčakovi všetko najlepšie k 50
Miškovi Kasčakovi všetko najlepšie k 50